آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 10 مرداد 1402

قالیشویی نزدیک اکباتان تهران |02144444679|☎📞

اگر به دنبال قالیشویی نزدیک اکباتان هستید که کیفیت خدمات آن در سطح بالا ارائه شود، قالیشویی پاکمهر بهترین گزینه است. قالیشویی پاکمهر با چندین سال سابقه در شست و شوی انواع قالی‌ها جزء قالیشویی‌های شناخته شده در تهران است. این قالیشویی با به روز کردن امکانات خود تلاش می‌کند تا بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات را ارائه دهد. این خدمات بسیار متنوع هستند و در هر بخشی با امتیازات و ویژگی‌های خاص همراه می‌باشند. ما در اینجا با اشاره به برخی از قابلیت‌ها و امکانات قالیشویی پاکمهر در نزدیک اکباتان، قصد داریم تا شما را با این قالیشویی خوب بیشتر آشنا کنیم.

منظور از قالیشویی نزدیک اکباتان چیست؟

قالیشویی نزدیک اکباتان یکی از شعبه‌های قالیشویی پاکمهر است که در نزدیک اکباتان قرار دارد. این قالیشویی مناطق غرب تهران، آزادی، شهرک آپادانا و صادقیه را شامل می‌شود. از این رو وقتی از قالیشویی نزدیک اکباتان صحبت می‌کنیم منظورمان همان قالیشویی در غرب تهران و سایر مناطق نیز است.

خدمات قالیشویی نزدیک اکباتان

خدمات قالیشویی در آزادی مربوط به خدمات شست و شو، خدمات تعمیر قالی‌ها، خدمات جمع آوری و تحویل قالی‌ها و خدمات مربوط به ارتباط با مشتریان است.

خدمات شست و شو

فرآیند شست و شوی قالیشویی در شهرک آپادانا، فرآیند خاص و پیچیده‌ای نیست. با این حال و علیرغم ساده بودن شست و شو، سرعت بالا و شست و شوی تمیز قالی‌ها جزء اصول اساسی و مهم در این قالیشویی است. قالیشویی پاکمهر از دستگاه‌های شست و شوی بسیار پیشرفته استفاده می‌کند. از این رو شست و شو در این قالیشویی با کیفیت بالا انجام می‌شود. قالی‌ها مسیری را طی می‌کنند که بسیاری از خانم‌های باسلیقه ایرانی در هنگام شست و شوی قالی‌ها استفاده می‌کنند. این فرآیند شامل استفاده از شوینده‌های مرغوب، آبگیری و خشک کردن قالی‌ها است.

البته همه چیز به این سادگی تمام نمی‌شود. هر مرحله با حساسیت خاص خود همراه است. مثلا در قسمت استفاده از شوینده‌ها از مواد کاملا باکیفیت استفاده می‌شود تا علاوه بر تمیز کردن قالی‌ها، به بافت آن‌ها نیز آسیبی نزند. شوینده‌ها همچنین به استریلیزه شدن قالی‌ها نیز کمک می‌کنند. این شست و شو با شست و شوی سنتی و حتی شست و شوی شرعی نیز مطابقت دارد؛ زیرا اگر قالی به نجاست آغشته باشد به دلیل آبگیری کاملا تمیز می‌شود.

بخش دیگری از خدمات قالیشویی نزدیک اکباتان شست و شوی انواع قالی‌ها است. در قالیشویی پاکمهر انواع قالی‌ها و زیراندازها یا کفپ.وش‌ها نیز شسته می‌شوند. شست و شوی مبلمان نیز از دیگر بخش‌های مربوط به شست و شوی قالیشویی نزدیک اکباتان است. در فرآینده شست و شوی سایر کفپوش‌ها و مبلمان نیز از شوینده‌ها عالی با دستگاه‌های پیشرفته استفاده می‌شود.

قالیشویی نزدیک اکباتان

خدمات تعمیر

خدمات تعمیر قالیشویی در صادقیه نیز تقریبا مشابه بسیاری از قالیشویی‌ها است. البته خدمات تعمیر در همه قالیشویی‌ها ارائه نمی‌شود. حتی کیفیت آن نیز در همه قالیشویی‌ها یکسان نیست. اما در قالیشویی پاکمهر نه تنها این خدمات ارائه می‌شود بلکه کیفیت آن نیز بسیار عالی است. تا جائی که قالی‌هایی که آسیب دیده‌اند مانند روز اول آن می‌شوند. خدمات تعمیر قالیشویی نزدیک اکباتان شامل رفوگری است. همه ما تا حدودی با رفوگری آشنا هستیم. در رفوگری قالی‌های پاره شده بافته می‌شوند و در واقع قسمت پاره شده ترمیم می‌شود. یکی دیگر از خدمات تعمیر قالیشویی نزدیک اکباتان، رنگبندی است. در رنگبندی نیز رنگ قالی‌هایی که دچار مشکل شده‌اند اصلاح می‌شود.

خدمات مربوط به جمع آوری و تحویل قالی‌ها

جمع آوری قالی‌ها توسط نیروهای پاکمهر یکی از موارد رضایت‌بخش مشتریان بوده است. بسیاری از مشتریان به دلایل مختلف از این بخش ابراز رضایت کامل داشته‌اند. دلیل رضایت مشتریان در وهله اول سرعت عمل قالیشویی پاکمهر است. بر این اساس بعد از تماس مشتریان، نیروهای پاکمهر به فاصله کمی بعد از تماس به آدرس مشتریان مراجعه می‌کنند. شما در هر روز از سال که تماس بگیرید نیروهای پاکمهر به آدرس شما مراجعه می‌کنند و قالی‌ها را جمع آوری می‌کنند. جمع کردن مرتب قالی‌ها از دیگر ویژگی‌های خدمات جمع آوری است.

خدمات تحویل قالی‌های قالیشویی نزدیک اکباتان نیز بر اصولی چون سرعت و نظم قرار دارد. قالی‌ها دو یا سه روز بعد از جمع آوری در کاوری مخصوص قالیشویی پاکمهر تحویل داده می‌شوند. این کاور برای آن است که قالی‌ها کثیف نشوند و با تمیزی کامل تحویل داده شوند.

خدمات مربوط به ارتباط با مشتریان

قالیشویی پاکمهر برای دسترسی آسان شما مشتریان چندین خط تلفن را فراهم کرده است. این خطوط متعدد هستند و از طریق سامانه پاسخگوی 118 و یا مراجعه به سایت می‌توانید به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. علاوه بر خطوط تماس، سایت پاکمهر نیز خدمات قالیشویی را به صورت آنلاین ارائه می‌کند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت پاکمهر سفارشات خود را به صورت آنلاین ثبت کنید و با پرداخت هزینه آن‌ها، قالی‌های خود را تمیز تحویل بگیرید.

هزینه خدمات قالیشویی نزدیک اکباتان

قالیشویی نزدیک اکباتان هزینه‌ خدمات خود را نیز به بهترین قیمت عرضه می‌کند. این خدمت جهت رضایت مشتریان ارائه می‌شود. پاکمهر به جایگاه اقتصادی همه شهروندان خود اهمیت می‌دهد. از این رو خدمات خود را طوری ارائه می‌دهد که همه مشتریان بتوانند قالی‌های خود را به این قالیشویی مجهز و باکیفیت بسپارند. در پاکمهر رضایت مشتریان بر منافع مادی اولویت دارد.

سخن نهایی قالیشویی نزدیک اکباتان

هدف قالیشویی پاکمهر شستن قالی‌ها به بهترین شکل ممکن است. از طرفی این قالیشویی تلاش می‌کند تا تمام شهروندان از خدمات این مجموعه رضایت داشته باشند. از این رو اگر هر یک از شما شهروندان از خدمات این قالیشویی رضایت نداشتید می‌توانید دیدگاه‌ها یا انتقادات خود را به این مجموعه منتقل کنید. مطمئن باشید مدیریت این مجموعه از دیدگاه‌های شما استقبلا کرده و عوامل نارضایتی را مورد پیگیری قرار می‌دهند. قالیشویی پاکمهر در مناطق 22 گانه تهران شعباتی را دایر کرده است تا شما به راحتی و در هر منطقه از تهران بتوانید از خدمات این قالیشویی استفاده کنید.

 

مطالب مرتبط

اکباتان یکی از بزرگ‌ترین محله‌های غربی تهران است که ساختمان‌های تجاری و مسکونی بسیاری را در خود جای داده است. مردم این منطقه نیز مانند تمامی افرادی که در سراسر جهان زندگی می‌کنند نیاز به شست‌وشوی فرش‌ها و دریافت خدمات قالیشویی پیدا خواهند کرد. همین موضوع باعث می‌شود تا تقاضا برای یافتن قالیشویی در اکباتان […] ...

19 فروردین 1402
ادامه مطلب

انتخاب قالیشویی در اکباتان یکی از مناطقی که ساکنین آن برای انتخاب قالیشویی دشواری فراوانی دارند، اکباتان نام دارد. تعدد قالیشویی در شهرک اکباتان و همزمان کیفیت نامناسب شتسشو و نرخ دهی بسیا بالاتر از نرخنامه اتحادیه قالیشویی توسط برخی از قالیشویی ها سبب می‌شود افراد برای اعتماد دچار سردرگمی شوند. برای رهایی از این […] ...

11 بهمن 1401
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.