آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 7 دی 1400

قالیشویی در اختیاریه |22553767

قالیشویی در اختیاریه:

 

قالیشویی پاکمهر در اختیاریه ، همواره در تلاش است تا بهترین خدمات قالیشویی و مبل شویی را به شما عزیزان در دیباجی و اختیاریه ، به صورت تضمین شده ارائه دهد. اختیاریه از محله های شمال تهران و در مجاورت اتوبان صدر و پاسداران است. نام این محله از شخصی به نام “صاحب اختیار” که در گذشته مالک این محله بوده است برگرفته شده است.

پاکمهر با داشتن ویژگی های منحصر به خود ، اعتماد افراد زیادی را در اختیاریه کسب کرده است و روزانه تماس های بسیار زیاد و متعددی را جهت  شستشو ، پاسخ داده چند مورد از ویژگی های قالیشویی پاک مهر

*  اولین نکته ای را که پاک مهر به آن برای شستشو اهمیت زیادی میدهد و شما را خرسند میکند این است که فرش را خوب میشوید که مسلما و قطعا از هر موضوعی مهم تر است.

* دومین ویژگی پاک مهر، حمل و نقل سریع ، بدون بد قولی و اتلاف وقت است که ، به عهد و پیمان خود وفا دار بوده و هرگز شما را در خدمات رسانی منتظر نمیگذارد.

* قالیشویی پاک مهر به دلیل مجاز بودن و متعهد بودن به اتحادیه قالیشویان تهران ، عضو رسمی و فعال اتحادیه بوده و زیر نظر اتحادیه مشغول به کار میباشد و تمامی نرخ ها و قیمت ها را بر اساس نرخ  اتحادیه برای شما در نظرمیگیرد.

* پاک مهر فرش های شما را با بهترین و مجهز ترین دستگاه ها شستشو داده و در مدت 48 ساعت به شما تحویل میدهد . حتی اگر تعداد  فرش در کارخانه بالا باشد ، مدت زمان تحویل فرش شما در هر فصلی از سال ، مخصوصا در ایام اسفند ماه ، 48 ساعت میباشد و شما لازم نیست مدت زیادی را بدون فرش سپری کنید.

قالیشویی اختیاریه:

 

قالیشویی پاکمهر با در برداشتن کادری مجرب و دستگاه های روز دنیا ، در زمینه های مختلف به شما عزیزان خدمات رسانی کرده از جمله خدماتی را که برای شما عزیزان انجام میدهد شامل : 

 

1. خدمات رفو که خود شامل : پرداخت ، رفو، ریشه، شیرازه،چرم دوزی،بافت فرش و تعمیر پوسیدگی و ترمیم و بازسازی فرش های قدیمی و دستباف ، رفع سوختگی و پارگی و پوسیدگی.

2. رنگ برداری : برای بر طرف کردن رنگ دودیگی فرش های آسیب دیده با تشخیص کارشناس ، با تعین در صد مشخص.

3. لکه برداری : برداشتن لکه از روی فرش ، حتی لکه هایی که در مقابل شوینده های مختلف و قوی ،  مقاوم هستند.

انواع شستشو در پاک مهر : 

» سفید شویی : شستشو با عالیترین کیفیت جهت حفظ  دوام و زیبایی و براقی فرش.

» ابریشم شویی : جهت شستشو برای فرشهای اعلا نفیس ، گل ابریشم و تابلو فرش.

» اعلاشویی : شستشو با بهترین شامپوهای ضد الکتریسیته ، ضد قارچ و باکتری ، حاوی مواد ضد عفونی .

» آبشویی : شستشوی کامل بارعایت اصول مذهبی و آبکشی وضد عفونی فرش.

» آب و تاید : شستشوی فرش های لاکی و قدیمی با تشخیص کارشناس فرش.

تنها با یک تماس از خدمات متنوع و تضمینی پاک مهر، برای شستشوی فرش های نفیس و ماشینی خود استفاده کنید.

شماره تماس با قالیشویی پاکمهر در اختیاریه:

02122552909

سرویس سفارش آنلاین قالیشویی

7/24 حتی روزهای تعطیل.