آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 23 آذر 1401

قالیشویی حوالی منطقه نواب |02166597347|☎📞

قالیشویی در نواب:

یکی از بروزترین قالیشویی ها با سیستم مکانیزه و مردن بصورت 24 ساعته در محله نواب قالیشویی پاک مهر میباشد . این قالیشویی با استفاده از جدیدترین متد های علمی روز و فناوری های جدید و استفاده از نیروهای  انسانی مطمعن و قوی  استفاده ازتکنولوژی های جدید ، بهترین شستشو را برای فرش های شما اهالی محترم ساکن محدوده اتوبان نواب انجام میدهد. یک قالشویی مجهز به دستگاه های روز دنیا در زمینه شستشو و آبگیری و خشک کن در محله ی نواب وجود دارد که این قالیشویی پاک مهر میباشد.

                 

قالیشویی محدوده نواب:

مراحل شستشوی فرش در کارخانه قالیشویی پاک مهر: 

ابتدا برای شستن فرش کار گران و استاد کاران مطمعن میشنود که فرش رنگ پس ندهد چه فرش دستبافت باشد و چه ماشینی.

کارکنان قالیشویی پاک مهر با رعایت اصول و قواعد و نظافت در شستشوی فرش ، مطمعن میشوند فرش کیفیت اولیه خود را ازدست نمیدهند و تا حدودی ساختمان ظاهری فرش را حفظ میکنند. 

زمین کارخانه قالیشویی باید  بزرگ  سفت و سخت و سیمانی ویا موزاییک و شیب دار باشد . زمین کارخانه قالیشویی پاک مهر نیز به همین صورت میباشد و این شیب در زمین  باعث میشود چرکی وکثیفی که از فرش خارج میشود برای بار دیگر در زیر فر ش باز نگردد و توسط شیب به  بیرون ریخته شود.

فرشهای ماشینی به دلیل داشتن مواد پلاستیکی در گره ها و تار و پود، بعد از شستشو نرمی و لطافت خود را به سرعت از دست داده جهت جلوگیری از این کار کارکنان پاک مهر بعد از شستشو طی دو مرحله مواد ضد پوسیدگی فرش و نرم کننده را به فر ش شما اضافه میکند.

کیفیت خدمات

کارکنان قالیشویی پاک مهربرای شستشوی فرش های شما به هیچ وجه ازمواد قلیایی و شیمیایی استفاده  نمیکنند. بلکه با به کار بردن مواد استاندارد ومورد تایید کارشناسان ، فرش های شما را شستشو داده.

شستشوی انواع فرشهای ماشینی و دستباف و انواع مبلمان و خوشخواب وفرشهای گل ابریشم و ابریشم ، انواع صندلی خودرو ، انواع پادری ، فرش رولی ، گبه ، ترمه ، تابلو ترمه ،کفپوش اتاق و کفپوش اتاق کودک و… را  به صورت تخصصی و تضمینی و شستشو با دستگاهای مدرن روز انجام میدهد.

فرش های شما با آب کر شستشو داده شده و به صورت کامل آبکشی و ضد عفونی میشود و در پایان کار برای تایید توسط کارشناسان بررسی شده و پس از تایید توسط کارشناس ، اتو زده لول شده در بسته بندی کاور تحویل شما میدهند.اهالی محترم خیابان جمهوری و نواب شما میتونید با اطمینان خاطر نسبت به دریافت خدمات ازقالیشویی پاک مهر اقدام نمایید.

 

 

 

مطالب مرتبط

قالیشویی در نواب: اتوبان نواب از پر تردد ترین بزرگراه های تهران به شمار میرود که جهتی شمالی – جنوبی داشته و از میدان توحید ( شمال) تا بزرگراه تندگویان و اتوبان شهید چراغی یا بوستان ولایت در جنوب شهر امتداد می یابد. قالیشویی پاک مهر که یک قالیشویی متخصص و دارای آوازه ای نیک […] ...

قالیشویی نزدیک نواب قالیشویی پاکمهر در نواب با جدید ترین و بروز ترین دستگاه های روز دنیا پیشگام در ارائه خدمات برتر یک قالیشویی به ساکنین نواب و مناطق حومه آن و همچنین کلیه خیابان های منتهی به نواب نیز میباشد. پاکمهر با به کار گیری از دو روش کاری در شستشو به حفظ سلامت […] ...

23 آذر 1401
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.