آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 2 دی 1400

قالیشویی در اطراف پاسداران ( 22553767) ☎☎📞

قالیشویی پاک مهر نزدیک پاسداران:

، به روز ترن قالیشویی در بین تمام شرکت های قالیشویی در پاسداران قالیشویی فوق تخصصی پاکمهر میباشد . این قالیشویی با به کارگیری از دو شیوه در شستشو، سعی دارد بهترین شستشو را برای فرش های شما انجام دهد. خدمات این قالیشویی توسط مجرب ترین نیروها وپرسنل به شما عزیزان به صورت 24 ساعت شبانه روزی و 7 روز هفته به منطقه پاسداران عرضه میشود.از جمله خدماتی که به  این منطقه عرضه میشود :  خدمات رفو گری ، پرداخت ، ریشه فرش ماشینی و دستباف،شیرازه فرش ماشینی و دستباف،چرم دوزی ، بافت فرش های قدیمی و کهنه، ترمیم و بازسازی  فرش های قدیمی و دستباف میباشند ، پاک مهر متخصص در شستشوی انواع فرش های : ماشینی و دستبافت، فرش های گل ابریشم و ابریشم ، فرش رولی ، گبه، گلیم ، جاجیم، کفپوش اتاق کودک و … میباشد.

بهترین قالیشویی در منطقه سه:

قالیشویی پاک مهر در پاسداران ، بهترین و بروزترین شرکت قالیشویی در بین تمام شرکت های قالیشویی در تهران میباشد . پاک مهر با دارا بودن مزایا و ویژگی های زیادی که دارد میتواند ، به عنوان بهترین و به روز ترین قالیشویی در تهران باشد از این ویژگی ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

شستشوی فرش بادستگاه به روز دنیا

1. بهترین قالشویی که با در نظر گرفتن نرخ های تعیین شده توسط اتحادیه قالیشویان ، برای شهروندان  خویش برنامه ریزی کرده و خدمات زیادی را ارائه میدهد.

2. بروز ترین و تخصصی ترین قالیشویی که از دوشیوه سنتی و مکانیزه برای شستشوی فرش ها استفاده میکند.

3. ممتاز ترین قالیشویی که با مشترکین خویش ، دائم ارتباط بر قرار میکند تا ایشان از حضور دائمی پاک مهر در بازار مطمعن و دلگرم شوند.

4. شاخص ترین قالیشویی ، به دلیل در برداشتن تعدا کارگران زیاد و کار آزموده و کارشناسان مجرب و دقیق.

5. سریع ترین قالیشویی به دلیل حمل و نقل سریع توسط نیروهای متعهد و مجرب. 

بهترین قالیشویی در محدوده پاسداران:

قالیشویی پاک مهر واقع در نزدیکی پاسداران ، به دلیل برخورداری از این ویژگی های فراروان ، مطمئن ترین و محبوب ترین قالیشویی نزد مردم این منطقه میباشد. لذا این قالیشویی  با داشتن یک سری ترفند ها سعی میکنند حتی الامکان قالی و فرش های شما را عمری تازه ببخشند تا ، برای مدت زمان بیشتری ازآنها بتوانید استفاده نمایند.قالیشویی پاک مهر با به کار گیری از نکات اسلامی و شستشویی  منظم و ضدعفونی همراه با نکات و اصول و موازین شرعی ، سعی دارد ،  بهترین شستشو را برای خانم هایی که در کار قالیشویان شک دارند را انجام دهد . این قالیشویی با استفاده از آب کر و شستشویی با رعایت نکات اسلامی ، هرگونه نجاست را از روی فرش رفع میکند . اهالی محترم ساکن درنزدیک نیاوران  و پاسداران ، میتوانید با اطینان خاطر نسبت به دریافت خدمات ازقالیشویی پاک مهر اقدام نمایید.

مطالب مرتبط

قالیشویی نزدیک پاسداران نام یکی از قالیشویی‌های خوب در این منطقه است. اما منظور ما از قالیشویی نزدیک پاسداران هر نوع قالیشویی نیست؛ بلکه این قالیشویی یکی از شعبه‌های قالیشویی پرسابقه پاکمهر است. قالیشویی نزدیک پاسداران که به لحاظ دسترسی جغرافیایی می‌توان آن را قالیشویی در هروی نیز نامید، کار شست و شوی قالی‌ها را […] ...

15 دی 1402
ادامه مطلب

یکی از بزرگ‌ترین مناطق و محله‌های تهران پاسداران نام دارد؛ قالیشویی پاکمهر، مشتری‌های بسیاری دارد که در این محله سکونت دارند. با توجه به این موضوع باید عرض کنم که در طول روز افراد بسیاری هستند که از قالیشویی پاکمهر در مورد نحوه سرویس دهی در پاسداران سوال می‌پرسند. قالیشویی پاکمهر امروزه به سراسر تهران […] ...

12 بهمن 1401
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.