آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 4 اردیبهشت 1401

قالیشویی اطراف وحدت اسلامی | 66597347

قالیشویی پاکمهر در خیابان  وحدت اسلامی:

یکی از شعبات فعال قالیشویی پاکمهر، در نزدیکی خیابان وحدت اسلامی ، خیابان کارگر جنوبی، خیابان خیام، خیابان مولوی ، شاپور، که در مرکز تهران قرار دارند ، میباشد و با افتخار خدمات قالیشویی خود را به ساکنین محترم این منطقه ارائه می نماید. پرسنل و نیروهای مجرب قالیشویی پاک مهر در اسرع وقت در خدمت شما می باشند وشما می توانید برای مرمت و بازسازی وشستشوی انواع فرش ماشینی ، دستباف، گلیم ، گبه ، جاجیم ، موکت  ،پله پوش، کف پوش اتاق و مبلمان خود را  به قالیشویی پاکمهر بسپارید.

قالیشویی پاکمهر به صورت شبانه روزی و حتی در ایام تعطیل در خدمت شما همشهریان گرامی می باشد و خدمات خود را به صورت تضمینی و با کیفیت عالی و قیمت مناسب در اختیار شما می گذارد.

 شستشوی انواع قالی ابریشم  به صورت تضمینی وبا تثبیت رنگ وبا دستگاه های مدرن روز و مواد مخصوص درحوالی خیابان وحدت اسلامی  انجام می شود.

در کارخانه قالیشویی پاکمهر شستشوی معمولی ، شستشوی اعلاء شویی ، سفیدشویی برای فرش و قالیچه تابلو فرش و موکت و روفرشی ، پادری ، کناره و پتو با بالاترین کیفیت صورت میپذیرد.

پذیرش سفارش در قالیشویی پاکمهر از طریق شماره تماس 02166597347 و یا از طریق سرویس سفارش آنلاین  در سایت قالیشویی پاکمهر بصورت 7/24 روز هفته انجام پذیر است.

قالیشویی در مرکز تهران:

*ارائه خدمات قالیشویی مجاز پاکمهر با بهترین کیفیت وقیمت استثنایی صورت می پذیرد.

هنری ماندگار و همیشگی قالیشویی پاکمهر در اختیار شما همشهریان گرامی می باشد.

مطالب مرتبط

قالیشویی پاک مهر در محدوده خیابان وحدت اسلامی: یکی از برترین و حرفه ای ترین قالیشویی های خوش نام در مرکز شهر و منطقه 12 تهران قالیشویی معتبر و پرآوازه پاک مهر می باشد که کلیه خدمات درجه یک قالیشویی را در محدوده خیابان وحدت اسلامی و منطقه بازار به صورت دائمی و همیشگی ارائه […] ...

5 اردیبهشت 1401
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.