آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 26 خرداد 1400

قالیشویی اطراف آزادی |66597347

قالیشویی در میدان ازادی:

قالیشویی حوالی آزادی ،  قالیشویی پاک مهر با بیست سال سابقه درخشان کاری در  سراسر تهران ، در تمامی نقاط تهران  ، خدمات رسانی سریع و فوق العاده ای را دارد  که در هر کجای تهران ساکن بودید می توانید با قالیشویی پاک مهر ،  تماس حاصل نمایید. پرسنل و نیروهای مجرب قالیشویی پاک مهر در اسرع وقت در خدمت شما می باشند و شما می توانید برای مرمت و بازسازی و شستشو انواع فرش ماشینی و گلیم و گبه جاجیم و موکت  و خشکشویی مبلمان خود را  به قالیشویی پاک مهر بسپارید. قالیشویی پاک مهر به صورت شبانه روزی و حتی در ایام تعطیل در خدمت شما همشهریان گرامی می باشد و خدمات خود را به صورت تضمینی و با کیفیت عالی و قیمت مناسب در اختیار شما می گذارد. برترین و مطمئن ترین قالیشویی حوالی  ازادی  و شهرک اکباتان قالیشویی پاک مهر می باشد. شستشو انواع قالی ابریشم  به صورت تضمینی و با تثبیت رنگ وبا دستگاه های مدرن روز و مواد مخصوص در منطقه آزادی انجام می شود. ارائه خدمات قالیشویی مجاز پاک مهر، با بهترین کیقیت و قیمت استثنایی صورت می پذیرد.

قالیشویی در تهرانسر:

منطقه تهرانسر در غرب تهران که به بزرگراه شهیدلشکری و شهرک آزادی در قسمت شمال و از جنوب به بزرگراه فتح واز غرب به بزرگراه آزادگان و شهرک استقلال و در شرق به شهرک آسمان و فرودگاه مهر آباد منتهی میشود ودر منطقه 21 شهرداری تهران قرار دارد. یکی از دفاتر اصلی قالیشویی پاکمهر در غرب ، در منطقه 18 تهران و محله خلیج فارس میباشد که به صورت شبانه روزی و در تمام ایام تعطیل آماده پاسخگویی به شما مشتریان عزیز در قسمت غرب تهران و خلیج فارس و تهرانسر است بنابراین شما شهروندان عزیز ساکن در منطقه 18 و منطقه 21 میتوانید با خیال آسوده حتی در روزهای تعطیل قالیشویی پاکمهر را برای انجام خدمات قالی و فرش و موکت در کنار خود داشته باشید.

قالیشویی  پاک مهر با چند ویژگی منحصربه فرد خود ، نظر تمامی اهالی ساکن در تهرانسر و آزادی را به خود جلب کرده است. به چند مورد از ویژگی های پاک مهر اشاره میکنیم :

1. قالی های شما برای جلوگیری از صدمه و آسیب باید تحت محافظت و مراقبت کامل باشد زیرا ، در هنگام حمل ونقل به کارخانه ممکن است آسیب ببیند . برای جلوگیری از این موضوع ، پرسنل پاک مهر ، فرش های شما را لول میبرد و لول شده در بسته بندی کاور به شما تحویل میدهد.

2. مسلما هریک از شما برای شستشوی فر شهای دستباف و ماشینی خود ، به دنبال  یک قالیشویی میباشید که شیوه شستشو را با شستشوی های دیگر متمایز کند زیرا ، قالی های دستباف بسیار حساس بوده و شستشو با هر روشی میتواند به فرش های شما آسیب های جدی را وارد نماید از این رو قالیشویی پاک مهر برای شستشوی فرش های دستباف و  ابریشم یک روش متمایز از بقیه روش ها را در نظر گرفته که با این روش ، فرش برای همیشه سالم میماند.

3. فرش ها زینت بخش منازل شما بوده و مسلما این وسیله زینتی که موجب زیبا شدن منازل میشود ، باید خیلی سریع شسته شود و در منزل پهن شود پاک مهر برای اینکه شما مدت زمان زیادی را بدون فرش در منازل نباشید فر شهای شما را در مدت 48تا 72 ساعت شستشو داده و به شما تحویل میدهد.

4. قالیشویی پاک مهر برای اینکه حمل و نقل های شما را سرعت ببخشد و در سر موقع و موعد مشخص شده فرش را به شما تحویل دهد از پرسنل مجرب خویش میخواهد که در کار خود سرعت عمل و دقت  را داشته باشند.

5. قالیشویی پاک مهر هر آنچه را که شما برای شستشو آماده کرده باشید را تنها با یک هزینه سرویس ایاب و ذهاب برایتان شستشو میدهد.

     پاک مهر بهترین قالیشویی مجاز میباشد که علاوه بر شستشویی با کیفیت به سلامت و دوام فرش شما می اندیشد.

مطالب مرتبط

آیا پیدا کردن قالیشویی در خیابان آزادی که از کیفیت بالای خدمات برخوردار باشد، برایتان سخت است؟ اگر اینطور است نگران نباشید. ما در اینجا قصد معرفی کردن یک قالیشویی خوب را داریم که خدمات خود را با کیفیتی متفاوت ارائه می‌دهد. این قالیشویی، قالیشویی پاکمهر است. قالیشویی پاکمهر در مناطق 22 گانه تهران شعباتی […] ...

31 تیر 1402
ادامه مطلب

قالیشویی در محدوده آزادی : مجهزترین قالیشویی مجاز قالیشویی پاک مهرمیباشد که با پوشش خدماتی  عالی و فوق العاده خویش ، در منطقه آزادی توانسته اعتماد تمام ساکنان این محدوده را به خود جلب نماید. قالیشویی پاک مهر خدمات بسیار زیادی را در اختیار شما عزیزان قرار میدهد از جمله این خدمات :  1. خدمات […] ...

26 خرداد 1400
ادامه مطلب

قالیشویی پاکمهر در آزادی : میدان آزادی یکی از میادین قدیمی تهران با نام پیشین شهیاد در سال1349 توسط معمار جوان و هنرمند ایرانی به نام حسین امانت بنا و احداث گردید که با گذشت 2 سال در روز برگزاری جشن 2500ساله شاهنشاهی در سال1350خورشیدی افتتاح شد و پس از انقلاب اسلامی به نام میادن […] ...

26 خرداد 1400
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.