آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 30 دی 1395

برپایی نمایشگاه فرش در اردبیل

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، مریم اسماعیل‌نسب در افتتاح نمایشگاه تخصصی فرش ماشینی، لوستر و تزئینات داخلی منزل در اردبیل اظهار داشت: هشتمین نمایشگاه تخصصی فرش ماشینی، لوستر و تزئینات داخلی منزل عصر امروز با حضور مسئولان استانی و اقشار مختلف مردم در محل نمایشگاه دائمی اردبیل گشایش یافت و در این نمایشگاه تولیدکنندگان محصولات خود را به معرض نمایش گذاشتند تا همشهریان اردبیلی محصولات مورد نظر خود را خریداری فرمایند.

قالیشویی پاکمهر: شاخص ترین قالیشویی در غرب تهران

وی با اشاره به این‌که مهمترین اهداف ما از برگزاری نمایشگاه تخصصی فرش ماشینی، لوستر و تزئینات داخلی منزل، معرفی تولیدات داخلی از استانهای مختلف کشور است، افزود: نمایشگاه بین‌المللی اردبیل درصدد است با برنامه‌ریزی‌های اساسی تولیدات داخلی را به نمایش بگذارد، چرا که ارج نهادن به تولیدات داخلی از اولویت بسیار بالایی برای ما برخوردار است و نیاز است در این زمینه همگان تمام تلاش خود را به کار گیرند.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی اردبیل تصریح کرد: تولیدکنندگان داخلی در نمایشگاه بین‌المللی اردبیل فرش‌های داخلی را به معرض نمایش گداشته‌اند و این فرشها با کیفیت بسیار خوب به خریداران ارائه می‌شود تا همشهریان بتوانند با خرید از این نمایشگاه، دکوراسیون منازل خود را تجهیز کنند.

اسماعیل‌نسب بیان کرد: در هشتمین نمایشگاه تخصصی فرش ماشینی، لوستر و تزئینات داخلی منزل 40 واحد تولید و بازرگانی از استانهای مختلف محصولات خود را به نمایش گذاشتند که این استانها شامل تهران، اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، یزد و مازندران است و انتظار می‌رود بازدیدکنندگان از این نمایشگاه رضایت همه‌جانبه‌ای داشته باشند.

وی تصریح کرد: علاوه بر فرش ماشینی و لوستر در نمایشگاه تخصصی تابلو فرش، چراغهای تزئینی، پرده، کابینت و تزئینات داخلی نیز توسط واحدهای تولیدی به معرض نمایش گذاشته شده تا علاقمندان بتوانند با خرید از این نمایشگاه رضایت همه‌جانبه‌ای به دست آورند.

وی افزود: هشتمین نمایشگاه تخصصی فرش ماشینی، لوستر و تزئینات داخلی منزل از امروز تا یکم بهمن ماه برای بازدید عموم دایر است و علاقمندان می‌توانند از ساعت 15 تا 21 از محل نمایشگاه بین‌المللی اردبیل بازدید کنند و محصولات مورد نظر خود را با تخفیفات اعمال شده، تهیه نمایند.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

مطالب مرتبط

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی فرش ایران، نمایشگاه بین المللی دموتکس آلمان به عنوان نامدارترين رویداد در حوزه کفپوش ها در سطح جهان در سال آینده با تغییراتی در جانمایی ها همراه خواهد بود. براساس این گزارش؛ در نشستی که با حضور رییس مرکز ملی فرش ایران، سرکنسول کشورمان در هامبورگ و نیز رییس […] ...

29 دی 1395
ادامه مطلب

به گزارش ایسنا، صابر تقویمی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: برپایی نمایشگاه نوروزی فرش فرصتی مناسب برای ارائه هنر و فروش این محصول با ارزش شهرستان به شمار می رود. وی فرش هریس را یکی از هنرهای زیبا و منحصر بفرد مردمان این منطقه عنوان کرد و افزود: یکی از مشکلات فرش بافان منطقه […] ...

29 دی 1395
ادامه مطلب

به همت یک بانوی فعال عرصه تولید صنایع غذایی، سنتی، دومین نمایشگاه صنایع غذایی، فرش، گلیم، هنرهای دستی و خیاطی در سالن امیر نظام گروسی بیجار گشایش یافت. این بانو روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بیش از 300 نوع محصولات مختلف غذایی سنتی و بومی، انواع بافنده ها از […] ...

26 دی 1395
ادامه مطلب

حسن جعفری در گفتگو با ذاکرنیوز از برگزاری نمایشگاه فرش دستباف استان زنجان در کشور آلمان خبر داد و افزود: این نمایشگاه اواخر دی ماه در دموتکس آلمان برگزار می شود. وی اظهار کرد:این نمایشگاه با همکاری اتاق بازرگانی و خوشه های تولیدی در کشور آلمان برگزار می شود. رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن وتجارت […] ...

22 دی 1395
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.