همیشه پس از خرید یک جنس یا کالا با این جمله:خدمات پس از فروش آشنا هستید,اما آیا واقعا این عبارت صحت دارد و فروشنده و یا تولید کننده پای حرف خود میایستد یا فقط صرفا ترفندی برای فروش کالا بوده.متاسفانه برخی برای افزایش فروش و کسب درآمد بیشتر این حرف رابه دروغین به طور روزمره تکرار میکنند بدین صورت که مشتری پس از خرید و در صورت ناراضی بودن از جنس و یا نواقص و ایرادات موجود در آن به فروشنده مراجعه میکند تا از خدمات آن و به اصطلاح گارانتی آن بهره مند شود که متاسفانه طرف مقابل زیر حرف های خود زده و انکارمیکند.

حال صحبت ما در مورد قالیشویی هایی میباشد که پس از ارائه خدمات خود و شستشو فرش خدمات پس از شستشو هم برای مشتری خود قائل هستند برفرض مثال پس از انجام رفوگری در صورت عدم رضایت مشتری میتواند وجه خود را دریافت و یا اینکه فرش خود را برای بار دیگر به قالیشویی بدهند.این یکی از معانی عبارتی بود که چندی پیش توضیح دادیم در واقع تفکر عموم دراین باره صرفا درمورد برخی کالاهی محدود بود اما تمامی اصناف از این ویژگی برخوردارند.