آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 23 بهمن 1395

قالیشویی در شهرک آزمایش |44444679

قالیشویی پاکمهر در شهرک آزمایش:

شهرک آزمایش محله‌ای در منطقه ۲ تهران است که محدودهٔ آن در شمال تا بلوار مرزداران، در جنوب تا بزرگراه جلال آل احمد، در شرق تا بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری و در غرب تا بزرگراه یادگار امام است. نامگذاری این محله به نام شهرک آزمایش، برگرفته از «مرکز آموزش راهنمایی و رانندگی تهران» است که در این محله قرار دارد. این شهرک در حدود سال ۱۳۴۷ با تشکیل تعاونی مسکن ژاندارمری و واگذاری زمین به اعضای آن شکل گرفت. قالیشویی پاکمهرمفتخر است که خدمات شستشوی انواع فرش های ماشینی ، دستباف ، انواع مبلمان ، خوشخواب ، پتو ، پادری ، کف پوش اتاق ، پله پوش و شستشوی انواع تابلوفرش را به صورت تضمین شده  در منطقه شهرک آزمایش انجام میدهد.

درشستشوی فرش از بهترین مواد شوینده فرش های ماشینی و دستباف استفاده میشود، که این امر باعث افزایش عمر فرش خواهدشد.

واز دیگر خدمات قالیشویی بزرگ پاکمهر اصلاح سوختگی فرش، بافت زنی، خدمات پس از شستشو، رفع زردی فرش، پرداخت، انجام میدهد.

اگر درمنطقه شهرک آزمایش به دنبال یک شعبه نزدیک به منزل خود دارید ما قالیشویی پاکمهر را به شما پیشنهاد می کنیم که در اسرع وقت در محل سکونت شماحاضر شده و فرش های شما را به صورت لول شده تحویل گرفته و بعداز شستشوی اسلامی و باکیفیت فرش های شما را به صورت لول شده و کاورکشیده به شما همشهریان گرامی تحویل می دهد.

قالیشویی پاکمهر در شهرک آزمایش بیش از 15 سال است که فعالیت دارد و رضایت 94 درصدی مشتریان تنها گوشه ای از افتخارات ما میباشد. قالیشویی پاک مهر،  بهترین قالیشویی در تهران بوده و درخدمتگذاری به شما به صورت 24 ساعت شبانه  روز و 7 روز هفته ، پاسخگوی شما هستیم.

نزدیکترین قالیشویی به شهرک آزمایش قالیشویی مجاز پاکمهر میباشد.

شماره تماس قالیشویی: 02144234277

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.